Tuesday, July 13, 2010

Tak do studia se nejelo...

...takže do studia jsme nejeli, pojedem až příští týden, aspoň jsem našel nějaký čas na nastavení nového delaye co mi přišel, je to Boss DD-20 a jsem velice příjemně překvapen, doufal jsem,že to bude dobré,ale je to ještě trošku lepší než jsem čekal... Další efekt, který jsem včera získal výměnou za svůj Boss SD-1 je Boss DS-1 a to je naopak velké zklamání, čekal jsem hustnější distortion, když se efekt zapne, je to jako kdyby někdo stáhnul basy na aparátu tak na polovinu, což není úplně super, takže půjde do světa, vyměním jí snad za něco jiného, nebo za peníze :D


Teď právě stříhám první lekci z Logos 3.semestru, celkem to jde od ruky... Jen kdyby mi tu za oknem nevrtali do panelů a nelezli po lešení, měl bych víc klidu :)

No comments:

Post a Comment