Saturday, July 17, 2010

Chvály a uctívání...

...to bylo téma dnešního semináře, který vedl Petr Březina...  Seminář byl velmi inspirující a snad přinese ovoce dlouhodoběji a né jen na krátký okamžik...V přípravě je kytarový kurz který povedu já a skrze který bych byl rád aby mohli vstoupit do služby chval další lidé... Mělo by to začít v říjnu a podle toho kolik lidí bude mít zájem uvidíme kolik dílů a jak směřovaných bude mít...

Včera jsem hrál na oslavě narozenin mého kamaráda a kolegy muzikanta Michala Šindeláře, byla to veliká sranda,protože jsem tam hrál napřed se svou kapelou High Gain, potom s Michalovo Michal Šindelář Trio, pak následoval B.A.M., pak jsme zahráli jednu písničku s Michalem jako duo FTB a  pokřtili CD a na závěr Semtex. Takže jsem si zahrál na všechny nástroje na které mě to baví... :D Hrál jsem na Michalovo novou překrásnou kytaru GMP, většině lidí se teda nelíbí, je taková lehce kontroverznější, přes jeho aparát Fender Tonemaster a MXR Phase 90 a hrálo se na to fakt skvěle :)

No comments:

Post a Comment